torsdag 1. desember 2011

1 desember og treg som jeg er

..tenner jeg lyset for 1 advent idag også. Dagene glir i hverandre nå, og døgnet har alt for få timer. Så tiden strekker desverre ikke til, for alt jeg skulle ønske jeg kunne gjort. 
Men nå er huset straks ferdig pyntet, og jeg sitter å slapper av med kakao og krem, og har tent lyset for 1 advent. Herlig. 
Jeg har hørt på deilig julemusikk i dag og synget for full hans. Julestemningen begynner å ta meg med storm, men det er en ting som mangler. Snø.
Jeg trudde aldri jeg skulle si dette, da jeg ikke er særlig glad i snø - men desember måneden blir ikke det samme uten snø.


Igår var jeg og en vennine i hovedstaden på Senkveld med Thomas og Harald. Kjempe gøy og vi planlegger allerede en ny tur til nyåret. Av gjester denne gangen var det Jo Nesbø og Erik og Kriss. Episoden går i morgen på tv2. Dere får se å ta en titt.


I år har jeg laget mitt eget anvenslys. Syns det ble koslig. Og jeg kjenner jeg blir mer og mer fan av naturelementer. Det er jo så vakkert.

Husker dere genseren jeg drev å strikket på?? Den er nå ferdig, og jeg slenger med et bilde under. Kjempe fornøyd, til å være min første!
Ha en god 1 desember alle sammen :D

Klem fra Malin 


6 kommentarer:

  1. Flinka som har strikka sjøl! Vakker!

    En fortryllende 1. desember til deg og dine.
    Maiaklem

    SvarSlett
  2. Så koselig adventstake:))
    Å genseren er sååå fin!!!

    Ha en fin kveld,
    Klem Jatte!;)

    SvarSlett
  3. Jeg er bare innom for å ønske deg en fabelaktig jul! Det har vært koselig å stifte dette bloggbekjentskapet med deg :)

    Nyt dagene med dine nærmeste og kos deg! Vi blogges brått igjen.

    Juleklem fra meg.
    Nala logrer og sender deg ett nuss også :)

    SvarSlett
  4. Du... nå synes jeg du skal komme med noen oppdateringer her altså ;) Liker bloggen din såååå godt, og er stadig innom for å sjekke. Men neh, ingenting nytt :(

    - Camelam! :D

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen en kommentar, det setter jeg pris på <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...